مشترک عزیز هر مشکلی که باعث تصمیم شما به جمع آوری شده، توسط تیم پشتیبانی کاوش قابل حل می باشد، بنابراین خواهشمند است قبل از ثبت درخواست جمع آوری، جهت پیگیری مشکل خود با پشتیبانی 24 ساعته کاوش تماس حاصل فرمایید یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید. شماره تلفن: 32318008- 071
جهت پیگیری درخواست پشتیبانی، شماره تلفن خود را وارد نمایید.
جمع آوری سرویس ADSL به روش های زیر امکان پذیر است که پیشنهاد می گردد از روش شماره 1 استفاده فرمایید
سریع ترین روش برای جمع آوری ورود به پنل کاربری خود از اینترنت همان خط و ثبت درخواست جمع آوری از طریق منو "درخواست ها" می باشد. مشخصات پیش فرض جهت ورود به پنل کاربری به شرح زیر است:
نام کاربری: کد ملی
رمز عبور: کد ملی
درصورتی که با کدملی وارد پنل کاربری خود نمی شوید می توانید جهت اطلاع از نام کاربری یا رمزعبور خود با شماره 32318008 تماس حاصل نمایید.
2-1) تصویر اصل کارت ملی شخصی که سرویس اینترنت به نام ایشان ثبت شده است (خواهشمند است در صورت عدم اطلاع از نام ایشان با شماره 32318008 تماس حاصل فرمایید و تصویر کارت اشتباه ارسال ننمایید)
2-2) تصویر قبض تلفن ( قبض تلفن را میتوانید از سایت TCI.IR تهیه نمایید)
2-3) تصویر اصل فرم جمع آوری (فرم جمع آوری را چاپ نموده، اطلاعات مورد نیاز را به صورت صحیح و خوانا تکمیل نموده و سپس تصویر آن را ارسال فرمایید.)
تذکر: نام کاربری شماره تلفن نمی باشد، لطفا جهت اطلاع از نام کاربری با شماره 32318008 تماس حاصل فرمایید و علاوه بر امضاءِ فرم مذکور، نام و نام خانودگی و شماره همراه حتما در فرم ثبت گردد.
2-4) در زمان تکمیل فرم جمع آوری الزاما از یک رنگ خودکار استفاده شود و نگارنده یک نفر باشد.
2-5) حجم فایل های ارسالی می بایست حداکثر 300KB و با فرمت JPEG یا JPG یا PNG باشد.
2-6) تصویر باید واضح باشد به طوری که تمامی نوشته های موجود در آن به راحتی خوانده شود.
2-7) متاسفانه در صورت عدم رعایت هر یک از بند های ذکر شده، درخواست شما رد میگردد و ملزم به ثبت مجدد کلیه مدارک می باشید.
3-1) احراز مالکیت خط فقط توسط مدارک ارسال شده توسط مشتری برای شرکت امکانپذیر است، لذا الزاما میبایست مدارک در ارتباط با اثبات مالکیت خط باشد.
3-2) تصویر اصل سند مالکیتی که شماره تلفن مورد نظر در آن ثبت گردیده باشد (در صورت عدم وجود شماره تلفن در سند مالکیت، بند 3-3 انجام شود)
3-3) در صورت عدم درج شماره تلفن در سند مالکیت، میبایست به مخابرات منطقه خود مراجعه نموده و نامه تاییدیه ای دریافت نمایید که خط مورد نظر به نام مالک سند ارسالی می باشد سپس تصویر آن را ارسال فرمایید.
3-4) تصویر قبض تلفن ( قبض تلفن را میتوانید از سایت TCI.IR تهیه نمایید)
3-5) تصویر اصل فرم جمع آوری (فرم جمع آوری را چاپ نموده، اطلاعات مورد نیاز را به صورت صحیح و خوانا تکمیل نموده و سپس تصویر آن را ارسال فرمایید.)
تذکر: نام کاربری شماره تلفن نمی باشد، لطفا جهت اطلاع از نام کاربری با شماره 32318008 تماس حاصل فرمایید و علاوه بر امضاءِ فرم مذکور، نام و نام خانودگی و شماره همراه حتما در فرم ثبت گردد.
3-6) تصویر اصل کارت ملی مالک
3-7) در زمان تکمیل فرم جمع آوری الزاما از یک رنگ خودکار استفاده شود و نگارنده یک نفر باشد.
3-8) حجم فایل های ارسالی می بایست حداکثر 300KB و با فرمت JPEG یا JPG یا PNG باشد.
3-9) تصویر باید واضح باشد به طوری که تمامی نوشته های موجود در آن به راحتی خوانده شود.
3-10) متاسفانه در صورت عدم رعایت هر یک از بند های ذکر شده، درخواست شما رد میگردد و ملزم به ثبت مجدد کلیه مدارک می باشید.
4-1) احراز در اختیار بودن خط فقط توسط مدارک ارسال شده توسط مشترک برای شرکت امکانپذیر است، لذا الزاما میبایست مدارک در ارتباط با اثبات در اختیار بودن خط باشد.
4-2) تصویر اصل سند اجاره ای که شماره تلفن مورد نظر در آن ثبت گردیده باشد (در صورت عدم وجود شماره تلفن در اجاره نامه از طریق روش های 1 یا 2 یا 3 اقدام شود).
4-3) تصویر قبض تلفن ( قبض تلفن را میتوانید از سایت TCI.IR تهیه نمایید)
4-4) تصویر اصل فرم جمع آوری (فرم جمع آوری را چاپ نموده، اطلاعات مورد نیاز را به صورت صحیح و خوانا تکمیل نموده و سپس تصویر آن را ارسال فرمایید.)
تذکر: نام کاربری شماره تلفن نمی باشد، لطفا جهت اطلاع از نام کاربری با شماره 32318008 تماس حاصل فرمایید و علاوه بر امضاءِ فرم مذکور، نام و نام خانودگی و شماره همراه حتما در فرم ثبت گردد. همچنین در قسمت مشخصات متقاضی میبایست مشخصات شخصی که اجاره نامه به نام ایشان است وارد گردد.
4-5) تصویر اصل کارت ملی مستاجر
4-6) اجاره نامه میبایست رسمی و دارای مهر املاک باشد.
4-7) در زمان تکمیل فرم جمع آوری الزاما از یک رنگ خودکار استفاده شود و نگارنده یک نفر باشد.
4-8) حجم فایل های ارسالی می بایست حداکثر 300KB و با فرمت JPEG یا JPG یا PNG باشد.
4-9) تصویر باید واضح باشد به طوری که تمامی نوشته های موجود در آن به راحتی خوانده شود.
4-10) متاسفانه در صورت عدم رعایت هر یک از بند های ذکر شده، درخواست شما رد میگردد و ملزم به ثبت مجدد کلیه مدارک می باشید.
جهت پیگیری درخواست جمع آوری، شماره تلفن خود را وارد نمایید.
لطفاً برای انصراف از جمع آوری با کارشناسان کاوش تماس حاصل نمایید.
شماره تماس: 32318008-071
جهت مشاهده ریزمصرف روی کلید نمایش کلیک کنید |
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه،حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
قابل توجه کاربران کاوش :
دریافت گیگ هدیه
کلیه مشترکین در صورت خرید هر سرویس قبل اتمام شارژ ، یک گیگ هدیه
( اضافه بر طرح جشنواره پائیزی )
. به عنوان خوش حسابی دریافت مینمایند