شرکت مایکروسافت به نسخه جدید نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود ابزار مخصوص شبکههای اجتماعی را اضافه میکند تا کاربرد آن برای شرکتها و سازمانها بیشتر شود.
به گزارش ايتنا از همكاران سيستم، شرکت Salesforce. com که حاکمیت این بازار را در دست دارد، سال گذشته ابزار مشابهی را روانه بازار کرده بود.
به گفته سِت پاتون، مدیر بازاریابی جهانی نرمافزار Dynamics CRM مایکروسافت، این نرمافزار که در زمینه مدیریت ارتباطات با مشتری فعالیت میکند، از پایان سال جاری میلادی ابزار ویژه دسترسی به شبکههای اجتماعی را در اختیار تمامی کاربران جدید و قدیمی خود میگذارد.
در این اقدام از مزایای سرویس پست الکترونیکی Outlook مایکروسافت نیز استفاده میشود تا کاربران در آن بتوانند مانند صفحه ویژه خود در شبکههای اجتماعی اطلاعات مورد نظر را منتشر کنند، با دیگر همکاران در ارتباط باشند و به جزئیات مشخصات هر یک از مشتریان دسترسی پیدا کنند.
پاتون در این باره توضیح داد: «شما نیازی به استفاده از دیگر ابزارها نخواهید داشت. این ابزار جدید به کاربران کمک میکند تا بر اساس فضای Outlook نیازهای خود را برطرف کنند.»
جهت مشاهده ریزمصرف روی کلید نمایش کلیک کنید |
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه،حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
قابل توجه کاربران کاوش :
دریافت گیگ هدیه
کلیه مشترکین در صورت خرید هر سرویس قبل اتمام شارژ ، یک گیگ هدیه
( اضافه بر طرح جشنواره پائیزی )
. به عنوان خوش حسابی دریافت مینمایند