شیراز صبا نت
صبانت در شیراز
صبا نت در شیراز
adsl
ADSL
اینترنت ADSL
اینترنت adsl
adsl صبانت
adsl صبا نت
ADSl صبانت
ADSl صبا نت
صبانت شیراز , اینترینت صبا نت , نماینده اول, فناوری اطلاعات,صبا در شیراز,صبانت شیراز, نماینده صبانت در شیراز,شارژ الکترونیکی صبانت, نماینده صبانت, Adsl شهر شيراز,مشترکین صبانت, خدمات مشترکین صبانت, ریز مصرف کاربران,ریز مصرف کاربران صبانت, ریز مصرف adsl, پر سرعت ترين اينترنت ايران اينترنت صبانت شیراز adsl, خدمات تلفن گویا, خدمات تلفن گویا صبانت, نماینده صبا,مناطق تحت پوشش صبانت,سرویس اینترنت صبانت ,بهترین نماینده صبانت شیراز,سرویسهای صبانت , کلیه خریدهای بین الملی, بهترین نماینده صبانت , ثبت نام در دانشگاه و کنفرانسهای بین المللی ,رزرو هتل , پرداختهای بین الملی ,ثبت نام اینترنت, اینترنت شیراز ,مناطق تحت پوشش صبانت در شیراز شیراز, مودم ,اينترنت ADSL در تمام نقاط شیراز, پر سرعت ترین اینترنت , نماینده رسمی صبانت, ADSL را با ما تجربه کنید, لیست قیمت صبانت, لیست قیمت ای دی ای ال, لیست قیمت ای دی ای ال صبانت, پر سرعت ترین اینترنت در شیراز, پر سرعت ترین اینترنت , خدمات اینترنت در شیراز, نماینده صبانت شیراز ارائه خدمات ADSL صبانت
سامسونگ: چیپ ۶۴ بیتی برای گلکسی S5 تقریبا آماده است
بعد از اینکه اپل آیفون 5s را با پردازنده ۶۴ بیت A7 معرفی کرد سامسونگ هم اعلام کرد تلفن هوشمند بعدی اش هم ۶۴ بیتی خواهد بود. حالا از منابع کره ای خبر می رسد که کار ساخت چنین پردازنده ای تقریباً تمام است و از قرار معلوم ادعای سامسونگ بی حساب و کتاب نبوده.
در این خبر آمده که عملیات توسعه پایان یافته و این شرکت در حال طی مراحل فنی و آزمایش است. با این اوصاف محصول نهایی هنوز تحت آزمایش قرار نگرفته ولی با روند حاضر به زودی این کار هم انجام خواهد شد.
این تراشه های تولیدی نخستین پردازنده های ۶۴ بیتی خواهند بود که راه خود را به سمت پرچمدار بعدی سامسونگ باز می کنند.
گفته می شود پرچمدار بعدی سامسونگ، از پردازنده اگزینوس ۶ با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری و معماری ۶۴ بیتی استفاده خواهد کرد. پردازنده ای ۸ هسته ای با پیکربندی big. Little و هسته های Cortex-A53 و Cortex-A57 که طبق شایعات هر ۸ هسته به طور همزمان می توانند فعال شوند در حالی که فقط نصف توان اگزینوس ۵۴۲۰ را مصرف می کنند.
فکر می کنید این همه اعداد حیرت آور در عمل هم حیرت انگیز باشند یا فقط به درد جذب مشتری می خورند؟