شیراز صبا نت
صبانت در شیراز
صبا نت در شیراز
adsl
ADSL
اینترنت ADSL
اینترنت adsl
adsl صبانت
adsl صبا نت
ADSl صبانت
ADSl صبا نت
صبانت شیراز , اینترینت صبا نت , نماینده اول, فناوری اطلاعات,صبا در شیراز,صبانت شیراز, نماینده صبانت در شیراز,شارژ الکترونیکی صبانت, نماینده صبانت, Adsl شهر شيراز,مشترکین صبانت, خدمات مشترکین صبانت, ریز مصرف کاربران,ریز مصرف کاربران صبانت, ریز مصرف adsl, پر سرعت ترين اينترنت ايران اينترنت صبانت شیراز adsl, خدمات تلفن گویا, خدمات تلفن گویا صبانت, نماینده صبا,مناطق تحت پوشش صبانت,سرویس اینترنت صبانت ,بهترین نماینده صبانت شیراز,سرویسهای صبانت , کلیه خریدهای بین الملی, بهترین نماینده صبانت , ثبت نام در دانشگاه و کنفرانسهای بین المللی ,رزرو هتل , پرداختهای بین الملی ,ثبت نام اینترنت, اینترنت شیراز ,مناطق تحت پوشش صبانت در شیراز شیراز, مودم ,اينترنت ADSL در تمام نقاط شیراز, پر سرعت ترین اینترنت , نماینده رسمی صبانت, ADSL را با ما تجربه کنید, لیست قیمت صبانت, لیست قیمت ای دی ای ال, لیست قیمت ای دی ای ال صبانت, پر سرعت ترین اینترنت در شیراز, پر سرعت ترین اینترنت , خدمات اینترنت در شیراز, نماینده صبانت شیراز ارائه خدمات ADSL صبانت
اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش در خصوص فروش فوق العاده ۲ میلیونی نوکیا لومیا در سه ماهه اول صحبت کردیم و از وعده نوکیا برای انتشار گزارش مالی سه ماهه اول امسال در ۱۹ آوریل خبر دادیم. اما با انتشار این گزارش، به نظر می رسد که علی رغم موفقیت ویندوز فون های نوکیا، این شرکت در دیگر بخش ها با مشکلاتی روبرو است و در سه ماهه اول ۲۰۱۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش فروش ۲۹ درصدی را تجربه می کند.
میزان فروش نوکیا از 10.4 میلیارد یورو در سه ماهه اول سال 2011 به 7.4 میلیارد یورو در سه ماهه اول سال جاری کاهش یافته است. به گفته آمار شرکت، این میزان کاهش به معنی ۲۵ یورو سنت ضرر به ازای هر سهم است. همچنین همزمان با اعلام این خبر مدیر فروش ارشد نوکیا، Colin Giles از سمت خود کناره گیری کرده است.
البته نوکیا هفته گذشته گفته بود که به دلیل عدم موفقیت مورد انتظار در بازارهای نوظهور، احتمالا کمی کاهش درآمد را برای این فصل خواهند داشت. هرچند که استفان الوپ مدیرعامل نوکیا، هنوز به پشت گرمی موفقیت چشم گیر لومیا در بازارهای امریکا، خط مشی مدیریتی خود را ادامه خواهد داد. آقای الوپ می گوید:
شرکت ما در حال عبور از یک مرحله گذار مهم و پرمعنی در محیط صنعتی است که با رشد و تغییرات سریعی همراه است. در سال گذشته ما مسیر پیشرفت را بر اساس استراتژی جدیدمان ساختیم. اما در حال حاضر با برخی کش مکش های رقابتی بیش از حد انتظار رو در رو هستیم.
به نظر می رسد با توجه به کاهش فروش نوکیا، زمینه ها برای تحقق پیشگویی سبقت سامسونگ از این غول فنلاندی فراهم می شود. حال باید منتظر گزارش سه ماهه اول 2012 موبایل ساز کره ای باشیم، تا برنده میدان مشخص شود. پیش بینی شما چیست؟