مایکروسافت بیشترین بودجهٔ بازاریابی صنعت فناوری اطلاعات را به ویندوز ۸ اختصاص داده است.
سایت zdnet به نقل از مجلهٔ فوربس این خبر را منتشر ساخته است.
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم، سایت فوربس اعلام کرده است: در حالی که حدود ۱۲ روز به عرضهٔ عمومی ویندوز ۸ زمان باقی است، مایکروسافت کمپین گستردهٔ تبلیغاتی برای این محصول جدیدش به راه انداخته است.
بودجه تخصیص یافته به فعالیتهای بازاریابی این محصول بین ۱.۵ تا ۱.۸ میلیارد دلار برآورد شده است.
مبلغی که در طول تاریخ بخش فناوری اطلاعات بیسابقه بوده است.
مایکروسافت امیدوار است با این بودجهٔ عظیم بتواند توجه مردم را در خلال تبلیغات انتخاب ریاست جمهوری آمریکا به محصول جدیدش جلب کند.
مایکروسافت بیشترین مبلغی که برای تبلیغات اختصاص داده است به زمان عرضهٔ ویندوز ۹۵ میگردد که مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است.
این موضوع نشان میدهد که عرضهٔ این محصول و موفقیت آن برای این شرکت آمریکایی بسیار حائز اهمیت و حیاتی است.
جهت مشاهده ریزمصرف روی کلید نمایش کلیک کنید |
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه،حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است
قابل توجه کاربران کاوش :
دریافت گیگ هدیه
کلیه مشترکین در صورت خرید هر سرویس قبل اتمام شارژ ، یک گیگ هدیه
( اضافه بر طرح جشنواره پائیزی )
. به عنوان خوش حسابی دریافت مینمایند