تاريخ شروع نظر سنجي : 91/02/21 تاريخ پايان نظر سنجي : -------- |
در صورت عدم مشاهده نمودار ها در مرورگر IE نرم افزار زیر را دانلود نمائید :
دانلود نرم افزار
1 - میزان رضایت از کیفیت پاسخگویی شبانه : (8 شب الی 8 صبح) |
2 - میزان رضایت از کیفیت پاسخگویی در ایام تعطیل به صورت شبانه روزی : |
3 - آموزش ها و راهنمایی های گروه پاسخگویی در هنگام اعلام مشکل : |
4 - سرعت رفع مشکل اعلام شده توسط تیم پاسخ گویی |
5 - سهولت برقراری ارتباط با شرکت : |
6 - نحوه برخورد اپراتورها با مشترک : |